Platy, které mimo jiné získáte
Student Akademie - 150 Yenů-měsíčně
Genin - 250 Yenů-měsíčně
Chunnin - 580 Yenů-měsíčně
Jounnin - 900 Yenů-měsíčně
ANBU - 1200 Yenů-měsíčně
Medic ninja - 1300 Yenů-měsíčně
Třída S - 1300 Yenů-měsíčně
Nukeninové(ztracený ninja) - 1200 Yenů-měsíčně
Dešifrovací tým - 1300 Yenů-měsíčně

Nezapomeňte, že je tu ta temná strana, a to Akatsuki.
Můžete si napsat o doplnění schopností u jedné dovednosti
(které budete plně ovládat třeba Kekkei Genkai)

Plat za zapomenuté měsíce všem rozdán :)

Jinchurriki:
Shukaku - jednoocasý - Ryuu Sabaku
Nibi - dvouocasý - Judai Tsukura
Sanbi - tříocasý - Kenji Saito
Yonbi - čtyřocasý - GredoX Namikaze
Gobi - pětiocasý - Kaito Takahashi
Rokubi - šestiocasý - Keiko Yamanaka
Schichibi - sedmiocasý - Shin Yunta
Hachibi - osmiocasý - Kaneki Uchiha
Kyuubi - devítiocasý - Machiko Pakura Wagaki

ZKOUŠKY | MISE | ÚROVNĚ | PSANÍ C A D MISÍ

| HISTORIE KLANŮ |Sedm legendárních šermířů|EVENT

Návod

18. července 2013 v 18:20 | adminka |  Návod
Nevíte si rady tady je návod

1. Hodnosti:

Student - Touto úrovní začínají všichni. Dostanete pár bodů do pár vlastností, přeci jen nejste úplně neschopní, když už jste ninjové.
Genin (8b.) - Tato úroveň je ještě v celku lehká. Musíte mít 8 bodů v minimálně 2 různých vlastnostech.
Chuunin (12b.) - Při 12 bodech v minimálně 3 druzích vlastností.
Jounin (22b.) - Jakmile budete mít 22 bodů v minimálně 3 druzích vlastností, dosáhnete úrovně Jounnin. Ale u toho musíte mít u jedné další vlatnosti minimálně 10 bodů.
Jounin s týmem (25b.) - Když máte 25 bodů u 3 vlastností a 5 bodů u jedné z ostatních vlastností, dostanete tým. Tříčlenný tým a máte za úkol ho vycvičit. (Můžete navrhnout, koho do týmu přijmete, ale hlavní slovo bude mít kage)
ANBU - Velmi těžká úroveň. ANBU se stanete, pokud máte nejméně 4 vlastnosti kompletně plné (26 bodů)
Třída S - Ninjové třídy S jsou velmi silní a vážení ninjové. Je to vysloveně elita světa ninjů. Tito ninjové mají všechny základní vlastnosti plné (26b) a k tomu další živel, který musí být minimálně na polovině. Ninjové třídyS smí vytvářet vlastní techniky a následně je používat s tím, že je napíšou do svého profilu a já jim jí zapíšu. Techniku může ninja vymýšlet jednou za měsíc.
Kage - Kage má za úkol udržovat svou vesnici. Měl by dohlížet na aktivitu hráčů a jejich bezpečí ve vesnici. Může zadávat mise (které hlásí na email admina, aby byli zapsány k jednotlivým vesnicím) a rozhodovat o týmech jouninů. Kage také může udělat slavnost či festival pro vesnici i její okolí. Kagem se stanete na konkurzu pro kagy. Nesmíte být nižšího postavení než je Jounin na hranici s ANBU. Pokud v nějaké vesnici bude více zájemců, kageho vyberou lidé z vesnice.

Akatsuki - Skupina ztracených ninjů. Když je ninja členem je automaticky ninjou třídy S bez ohledu na vlastnosti.
- pokud nastane souboj, tak samozřejmě vyhraje ten silnější = nebude mít schopnosti S a vy budete S, tak nevyhraje

*Modře napsané slova zatím nejsou ve hře.

2. YENY:

Jak zde získám yeny? - Zde jsou platy, které se vždy vyplácí na konci měsíce. Plat je vyšší a vyšší dle hodnosti.
K čemu mi jsou dobré? - Můžeš si za ně koupit něco v obchůdku a navíc se ti může hodit i ve hře.
Mohou se Yeny půjčovat? - Ano, můžou. Ovšem musí s tím souhlasit obě strany, pokud chcete vyměnit Yeny, napiště do profilu toho, kdo je má dostat a oba mi tam napište, že souhlasíte. Musíte to však zahrát i herně.

Hodnost-Yeny
Student Akademie -1 50 Yenů/měsíc
Genin - 250 Yenů/měsíc
Chunnin - 580 Yenů/měsíc
Jounnin - 900 Yenů/měsíc
ANBU - 1200 Yenů/měsíc
Medikc ninja - 1300 Yenů/měsíc
Nukeninové (ztracený ninja) - 1300 Yenů/měsíc
Dešifrovací tým - 1200 Yenů/měsíc

Jinak taky můžete získat peníze když splníte misi kterou vám zadá kage v určitý vesnici v který jste.
U Akatsuki je to jinak ti můžou taky získat jeny když splní misi kterou jim ale zadá vůdce organizace Akatsuki
(průzkumy, infiltrace, atd...).Taky můžou okrást jiný hráče ale jen hodnosti vyšší jak gennin a polovinu jeho platu.

3. TRÉNINK a Dovednosti:

Máš tu zaregistrovanou postavu, vstoupíš a tam jsou nějaké divné grafy? Co to? Tak ti to zde vysvětlíme.. :-)

Trénovat můžeš jednou denně, protože tvoje postava není super výkonný hyperaktivní robot. Za tři tréninky (=3 dny) dostanete 1 bod do těchto tabulek, co zapisují tvou zdatnost v dané vlastnosti. Zdá se to složité? Možná, ale opravdu není :) Jinak každý si může doplnit svou speciální techniku (kekkei genkai či jinou vlastní techniku), ale bude ji moci používat až později, až se naučí ovládat svou chakru.

Jak získám dovednosti? - Získáte je zápisem tréninku do komentářů ve svém profilu (již výše vysvětleno).
Mohu si dovednosti nějak předplatit? - Ne, buď si je koupíte v obchodu, nebo zapíšete tréninky do profilu.

Henge no jutsu:xxxxxxxxxxxx x Technika plňe zvládnuta
Henge no justu:xxxxx xHenge technika je zvládaná cca 45%

4. KLANY A KEKKEI GENKAI:

Jak si můžete všimnout v registraci, každá vesnice má své klany. Vybírejte pečlivě. Můžete rozjet svou sólo kariéru bez toho, aniž by jste byli v nějakém klanu nebo si pomůžete tím, že si vyberete klan a získáte tak nějakou výhodu vůči ostatním. Stejně jako u ostatních technik a základních zkušenostech i zde máte u sebe v profilu ukazatele, jak moc svůj kekkei genkai ovládáte. Samozřejmě se můžete přidat i ke klanu někoho, tady z hráčů, ovšem až po domluvě s ním, či si vymyslet vlastní klan a jeho kekke genkai, to vám ale musím u registrace schválit.

Sharingan, Mangekyo Sharingan ani Rinnegan nejsou povolené. Tyto doujutsu dokáží v rukách nezkušeného hráče napáchat škodu (neberte si to zle, pokud jste zkušenější hráč, ale právě vy, jakožto vyzrálejší a zkušenější bezhlavě nepůjdete zrovna po tomto, ne? :) )

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Yuma Yuma | 23. srpna 2013 v 17:49 | Reagovat

porad nic nechapu :-D

2 Machiko Uchiha Machiko Uchiha | 24. srpna 2013 v 10:47 | Reagovat

[1]: tak staci napsat me nebo desifrovacimu tymu a oni ti to ysvetli :) na chatu :))

3 Yuma Yuma | 29. srpna 2013 v 15:37 | Reagovat

[2]: jo aha dík

4 attack-on-titans attack-on-titans | Web | 9. září 2013 v 17:24 | Reagovat

ahoj, nechcete spriateliť blogy?
http://attack-on-titans.blog.cz/

5 Gina Ai Akane Kiruku Gina Ai Akane Kiruku | 31. května 2015 v 12:54 | Reagovat

Co tím myslíte (na profilu u technik) Za aktivitu lze vyplnit?
Jestli jsem to pochopila dobře, tak když si napíšu Misi, mohu získat techniku, že jo? :-D

6 Venosaurka Venosaurka | 1. listopadu 2015 v 17:25 | Reagovat

Pokud tu si tak se tu omlouvám já neumím posílat  obrázky a dávat je do komentářů takže nevadilo by ti dát mi něco s anime nebo mangy je jedno z jaký hlavně to musí být holka

7 Venosaurka Venosaurka | 1. listopadu 2015 v 17:29 | Reagovat

Já díky za profil sem zviklá na venosaurku moc díky